Stark Varg MX
80 hp Výkon
118 kg Hmotnost
938 Nm Točivý moment
+100 Jízdní režimy
až 6 h Doba jízdy
1-2 h Doba nabíjení

Stark Varg MX

PŘIZPŮSOBTE SI SVOU MOTORKU
Barva
Výkon
Zadní brzda
(+5 000 Kč)
Zadní kolo
Zavěšení
Boční stojánek
(+2 500 Kč)
-40 000 Kč 305 000

Poptávka motocyklu

Vaše konfigurace

Stark Varg MX

-40 000 Kč 305 000 ceny jsou uvedeny vč. DPH

Kontaktní údaje

STARK VARG MX

MOTOR

Pouzdro z uhlíkových vláken 360V

Nabíječka

3.3 kW, 16 A, 120/240 V

Doba nabíjení

3,5 hodiny při 120 V
2 hodiny při 240 V

Jízda

RK MXU UW-ring Zlatý řetěz 520 a zadní pastorek 7075 T6

Výkon

60/80 koňských sil

Točivý moment

938 Nm na zadním kole

Rám

Chromoly ocel

Zavěšení

KYB

Přední 48 mm uzavřená kazetová pružinová vidlice, nastavitelné tlumení komprese a odskoku, zdvih 310 mm

Zadní KYB tlumič s trojitým nastavením, předpětí pružiny, nastavitelné tlumení komprese při vysoké/nízké rychlosti a tlumení. Zdvih zadního kola 310 mm

Brzdy

Brembo

Přední
Dvoupístkový třmen, kotouč 260 mm

Zadní
Jednopístkový třmen, Galfer kotouč 220 mm

Pneumatiky

Pirelli Scorpion

Přední
MX32 80/100-21 Mid Soft
XC 80/100-21 Mid Soft

Zadní
MX32 110/90-19 Mid Soft
XC 120/100-18 Mid Soft

Hrábě

26,5°

Rozvor

148,8 cm

Světlá výška

37,5 cm

Výška sedadla

94,7 cm

Hmotnost

118 kg

Design

Rozloučení s komponentami jako přední chladič a výfuk umožňuje ergonomii modelu Stark VARG dotáhnout k dokonalosti. Karoserii jsme navrhli a zkonstruovali tak, aby vám poskytovala co nejlepší ovladatelnost a kontrolu, což vám umožní jezdit déle a s menší námahou.

Náš designový jazyk definujeme jako „Výkon, lidské umění“. Aspekt výkonu se týká poctivého designu s viditelně optimalizovaným inženýrstvím. Lidské umění, naše ambice vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, definující „svaly, napětí a plynulost“. Naším přáním bylo, aby byl VARG nejen rychlý, ale také krásný.

  • Designový jazyk definovaný jako „výkon, lidské umění“.
  • Odstranění předních chladičů a výfuků.
  • Optimalizovaná ergonomie – vycizelovaná k dokonalosti.
  • Lepší ovladatelnost a kontrola, delší jízda s menší námahou.
  • 3D Ripple vzor uvnitř karoserie, 15% úspora hmotnosti.
  • Rychlá demontáž karoserie, 7 šroubů za méně než minutu.
  • Logo Stark Future z 24karátového zlata na horní části z uhlíkových vláken symbolizuje mentalitu společnosti v plném kruhu a také naši touhu stát se jedničkou.

 

Motocykl VARG má nejsilnější poměr výkonu k hmotnosti ze všech sériových motokrosových motocyklů. Náš motor s pouzdrem z uhlíkových vláken pracuje na jmenovitém napětí 360 V, vyvíjí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelný točivý moment 275 Nm na protihřídeli a 938 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován pro více než 95% účinnost většiny výkonového rozsahu a využívá vodou chlazený hliníkový plášť, který zároveň slouží jako konstrukční část šasi. Měnič je integrován přímo do motorové skříně, což snižuje hmotnost a zjednodušuje chladicí proces.

  • Stark Future vyvinul nejmenší měnič na světě pro výkonové rozsahy 50-100 kW s technologií čekající na patent.
  • Vodou chlazená skříň motoru, která je součástí konstrukčního šasi, minimalizuje hmotnost a objem.
  • Pokročilý výkon procesoru pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.
  • O 30 % vyšší špičkový výkon než u 450cc motocyklu. 80 koní a točivý moment 938 Nm na zadním kole.
  • Nejvyšší poměr výkonu k hmotnosti v motocyklovém průmyslu.
  • Motor váží pouhých 9 kg.

 

Baterie VARG s kapacitou 6,5 kWh vám umožní jezdit až 6 hodin na trailu nebo absolvovat celou jízdu MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách na trati. Plné nabití je možné dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Díky použití patentovaného lehkého hořčíkového pouzdra s konceptem ‚Flying V‘ je každý článek připojen přímo k pouzdru, což zajišťuje efektivní chlazení a výjimečný poměr kapacity k hmotnosti.

  • Vzduchem chlazené hořčíkové pouzdro.
  • Patentovaná struktura ve tvaru plástve.
  • Patentované držáky článků ‚Slippery Fingers‘.
  • Patentovaný systém odlehčení tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.
  • Uspořádání ve tvaru létajícího V optimalizuje těžiště a zvyšuje obratnost.
  • Dojezd srovnatelný s plnou nádrží benzínu u 450cc motocyklu, což stačí na dokončení celé jízdy MXGP v závislosti na podmínkách na trati nebo až na 6 hodin jízdy na trailu.
  • Plné nabití za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.

Při vývoji modelu VARG EX jsme pečlivě porovnávali a analyzovali současná nejvýkonnější enduro kola. Tato metodika nás vedla k vytvoření podvozku, který poskytuje ideální množství vertikálního, bočního a torzního prohnutí, aby poskytoval předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu. 

Rám VARG EX se vyznačuje výrazným zlepšením díky zvýšenému vertikálnímu prohnutí rámu v oblasti uložení zadního tlumiče a vylepšenému bočnímu prohnutí v přední části rámu. To vede k lepšímu pocitu z jízdy, lepší přilnavosti v zatáčkách a lepšímu ovládání.

Jeden z nejlepších světových enduro jezdců a šestinásobný mistr světa Taddy Blazusiak podrobil podvozek nejextrémnějším podmínkám testování a pomohl tak značce Stark dosáhnout nejlepšího výkonu, pohodlí a odolnosti. A tím vám poskytl lepší jízdu.

Kolo Stark VARG se vyznačuje nízkým, optimalizovaným těžištěm v blízkosti spodní polohy nohy jezdce, díky čemuž je kolo výrazně lehčí a agilnější. Tato konstrukce zajišťuje optimální rozložení hmotnosti a přináší bezkonkurenční zážitek z jízdy v peří. Na základě zkušeností konstruktérů, designérů a renomovaného motocyklového designéra Tonyho Foala vyvinul tým ultralehký trubkový rám z chromolybdenové oceli. Tento rám vyvažuje výjimečnou pružnost a pevnost a je nejlehčím enduro rámem na světě s hmotností pouhých 6 kg.

  • Stark VARG má nejlehčí enduro rám na světě.
  • Hliníkový pomocný rám využívá rovné trubky a kované spoje pro nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností.
  • Integrované kované a strojově opracované zvedací úchyty, které zpevňují konstrukci a poskytují velmi pohodlnou a praktickou rukojeť pro zvedání a polohování kola.
  • Střední držák závěsu na kyvné vidlici umožňuje zvýšit světlou výšku o 60 mm ve srovnání s konkurencí.
  • Pokročilá technologie odlévání hliníku kyvné vidlice znamená ještě větší úsporu hmotnosti ve srovnání s konkurencí.
  • Přední pomocný rám z uhlíkových vláken, který obsahuje sestavu předního spoileru a sedlovou jednotku a zefektivňuje ergonomii bez zbytečného nebo nechtěného prohýbání. Slouží také jako trychtýř, který usměrňuje proudění vzduchu k baterii, motoru a chladiči umístěnému pod sedadlem.
  • Kované a CNC obráběné hliníkové trojité třmeny 7075 T6 s vynikajícím poměrem hmotnosti a pevnosti a optimalizovanou charakteristikou ohybu.

 

Díky spolupráci s Kayaba a Technical Touch se odpružení VARG může pochlubit zdvihem 310 mm vpředu i vzadu. Křivka progrese spojení je pečlivě optimalizována, aby zlepšila stabilitu a pohodlí a zároveň zlepšila trakci. Se 7 nastaveními pažby dostupnými pro 5 kg jezdce s přírůstky hmotnosti převodu si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší váze a úrovni dovedností, abyste zajistili, že kolo bude dokonale vyhovovat vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Pro rychlejší jezdce zvolte o jedno nastavení vyšší, zatímco jezdci Enduro/Offroad mohou dát přednost nižší. Navíc VARG ’ Specifické uchycení závěsu poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.

 

  • Přední vidlice KAYABA / Technical Touch s uzavřenou kazetou se zdvihem 310 mm se systémem tlumení AOS.
  • Lehké vnější trubky s povlakem Kashima a vnitřní trubky s povlakem niCr pro minimalizaci tření a maximální odolnost proti opotřebení.
  • 50mm zadní tlumič s 16mm niCr potaženou tyčí pro stejnou účinnost nízkého tření a vysokou odolnost.
  • Křivka progrese vazby je optimalizována pro pohodlí a stabilitu a zároveň zlepšuje trakci.
  • Trojitý seřizovací prvek s nízkou kompresí a systémem odskoku. 310 mm zdvihu odpružení i vzadu pro vyvážený pocit.

Zadní náprava a kyvná vidlice VARG se vyznačují dvěma pozoruhodnými inovacemi. 

První je pokročilý seřizovač řetězu pro přesné a precizní nastavení řetězu. Blok seřizovače obsahuje pružinu a hřídel, která při každém otočení o 90 stupňů poskytne slyšitelnou zpětnou vazbu v podobě kliknutí. Pomocí šestihranného klíče můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každé straně a dokonale seřídit kolo s optimálním napnutím řetězu.

Představili jsme další vylepšení v podobě zapuštěné zadní osy, která eliminuje vyčnívající matice a šrouby, jež by se mohly zachytit o koleje, nečistoty nebo kameny – snižuje riziko a zároveň zlepšuje vaše jízdní vlastnosti a ovladatelnost.

  • Seřizovač řetězu s kliknutím umožňuje bezproblémové nastavení. Už nemusíte používat dva klíče, stačí jeden šestihranný.
  • Zapuštěná matice zadní nápravy snižuje riziko zapadnutí do vyjetých kolejí.

 

Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Je nejlepší volbou v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v kategorii Moto3™ MotoGP™ a nabízí o 5 % nižší tření pro větší dojezd a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření desek, zatímco zadní řetězové kolo, opracované z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Přední řetězové kolo, kované z kalené oceli, se může pochlubit stejně dlouhou životností.

 Kolo VARG má náboje z plně CNC opracovaného hliníku 6082 T6, což zajišťuje vynikající pevnost a nízkou hmotnost. K těmto nábojům jsme zvolili nejkvalitnější ocelové dráty a dokončili sestavu ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality. 

  • Kované a CNC opracované náboje z hliníku 6082 T6.
  • Nejkvalitnější ocelové dráty.
  • Ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality.
 

Řídítka VARG jsou vyrobena z leteckého hliníku 7075 T6, který je známý svou výjimečnou pevností a odolností. S průměrem 28,6 mm a vybavená gripy z měkké směsi poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Na dosah palce je pohodlně umístěn náš patentovaný hliníkový přepínač map CNC, který vám umožní okamžitý přístup k oblíbeným režimům výkonu.

Nabíječka VARG je součástí vašeho nákupu motocyklu. Je vybavena rychlonabíjecí zástrčkou pro standardní 220V zásuvku a poskytuje nabíjecí výkon 3,3 kW, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér pro 110V zásuvku je možné zakoupit zvlášť.

Naše stupačky jsou odlité a opracované ze speciální směsi nerezové oceli a mají o 40 % vyšší pevnost v tahu než varianty z titanu nebo chromolybdenové oceli. Jsou lehčí než většina titanových nabídek na trhu s náhradními díly a o 20 % pevnější než referenční výrobky OEM a jsou příkladem našeho závazku k inovacím v oblasti designu a výkonu.

 

Revoluční lehká ochranná deska s pěnou nízké hustoty pro vysokou absorpci nárazů. Ochranná deska slouží jako štít pro pohon a zároveň chrání jezdce. Při doskoku po skoku pěna pro absorpci nárazů výrazně snižuje zatížení jezdcových kotníků ve srovnání s tradičním rámem, protože pěna náraz absorbuje, zatímco tradiční rám zůstává tuhý. Patentovaná ‚plovoucí‘ ochranná deska také umožňuje významnou úsporu hmotnosti odstraněním potřeby spodního rámu.
Objednejte nyní a zajistěte si doručení

STARK VARG MX

333 333