HP
Výkon
KG
Hmotnost
NM
Točivý moment
HODIN
Doba jízdy
HODINY
Doba nabíjení
Roky
Záruka
Baterie o kapacitě 6,5 kWh poskytuje výkon až 80 HP, což umožňuje až 6 hodin technické jízdy na trailech nebo dost na dokončení celého motokrosového závodu. Plně se nabije za méně než 2 hodiny.
Dodávaná nabíječka je integrovaná ve stojanu. Po připojení do zásuvky o výkonu 3,3 kW nabije VARG za méně než 2 hodiny.
VARG má o 30 % vyšší výkon než spalovací kolo 450 ccm. Poskytuje točivý moment 938 Nm a roztáčí motor z uhlíkových vláken až na 14 200 ot./min.
Delší životnost než u 450 cc
Větší výkon než u 450 cc
Nízké nároky na údržbu jako vaše kolo
Nulové emise, nulová hlučnost
Vestavěná navigace a záznam trasy
Přizpůsobitelný zážitek z jízdy
Jednoduchým přejetím prstem po telefonu Stark Phone upravíte křivku výkonu nebo rekuperačního brzdění. Přepínejte mezi režimy stisknutím tlačítka – během jízdy.
Displej VARG je nárazuvzdorný, vodotěsný a plně funkční smartphone. Po uzamčení se nabíjí a bezdrátově připojuje ke kolu.
100% přizpůsobitelnost prostřednictvím aplikace VARG. Nastavte si režimy výkonu, nahrávejte stopy a mějte podrobné statistiky všech jízd.
Bezproblémové aktualizace vzduchem přidávají do softwaru VARG nové funkce a neustále zvyšují výkon vašeho kola.
Chytrý telefon vojenské třídy
Bezdrátové připojení a nabíjení
Vodotěsnost IP69K a odolnost proti nárazům
Naši zástupci podpory jsou k dispozici 24/7 prostřednictvím aplikace VARG nebo našeho živého chatu. Pomoc můžete najít prostřednictvím sítě autorizovaných prodejců Stark Future.
Výrobky Stark Future jsou vyráběny s pečlivou péčí, procházejí rozsáhlou kontrolou kvality a je na ně poskytována dvouletá záruka.
Provozujeme sklady ve Spojených státech, Evropě a Austrálii, abychom zajistili 24hodinové dodání všech náhradních dílů a příslušenství VARG.
Videonávody, online příručky a návody na řešení problémů jsou k dispozici ve vyhrazené sekci podpory na našich webových stránkách.
Pouzdro z uhlíkových vláken 360V
3.3 kW, 16 A, 120/240 V
3,5 hodiny při 120 V
2 hodiny při 240 V
RK MXU UW-ring Zlatý řetěz 520 a zadní pastorek 7075 T6
60/80 koňských sil
KYB
Přední 48 mm uzavřená kazetová pružinová vidlice, nastavitelné tlumení komprese a odskoku, zdvih 310 mm
Zadní KYB tlumič s trojitým nastavením, předpětí pružiny, nastavitelné tlumení komprese při vysoké/nízké rychlosti a tlumení. Zdvih zadního kola 310 mm
Brembo
Přední
Dvoupístkový třmen, kotouč 260 mm
Zadní
Jednopístkový třmen, Galfer kotouč 220 mm
Pirelli Scorpion
Přední
MX32 80/100-21 Mid Soft
XC 80/100-21 Mid Soft
Zadní
MX32 110/90-19 Mid Soft
XC 120/100-18 Mid Soft
26,5°
148,8 cm
37,5 cm
94,7 cm
118 kg
Rozloučení s komponentami jako přední chladič a výfuk umožňuje ergonomii modelu Stark VARG dotáhnout k dokonalosti. Karoserii jsme navrhli a zkonstruovali tak, aby vám poskytovala co nejlepší ovladatelnost a kontrolu, což vám umožní jezdit déle a s menší námahou.
Náš designový jazyk definujeme jako „Výkon, lidské umění“. Aspekt výkonu se týká poctivého designu s viditelně optimalizovaným inženýrstvím. Lidské umění, naše ambice vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, definující „svaly, napětí a plynulost“. Naším přáním bylo, aby byl VARG nejen rychlý, ale také krásný.
Motocykl VARG má nejsilnější poměr výkonu k hmotnosti ze všech sériových motokrosových motocyklů. Náš motor s pouzdrem z uhlíkových vláken pracuje na jmenovitém napětí 360 V, vyvíjí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelný točivý moment 275 Nm na protihřídeli a 938 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován pro více než 95% účinnost většiny výkonového rozsahu a využívá vodou chlazený hliníkový plášť, který zároveň slouží jako konstrukční část šasi. Měnič je integrován přímo do motorové skříně, což snižuje hmotnost a zjednodušuje chladicí proces.
Baterie VARG s kapacitou 6,5 kWh vám umožní jezdit až 6 hodin na trailu nebo absolvovat celou jízdu MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách na trati. Plné nabití je možné dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Díky použití patentovaného lehkého hořčíkového pouzdra s konceptem ‚Flying V‘ je každý článek připojen přímo k pouzdru, což zajišťuje efektivní chlazení a výjimečný poměr kapacity k hmotnosti.
Při vývoji modelu VARG EX jsme pečlivě porovnávali a analyzovali současná nejvýkonnější enduro kola. Tato metodika nás vedla k vytvoření podvozku, který poskytuje ideální množství vertikálního, bočního a torzního prohnutí, aby poskytoval předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu.
Rám VARG EX se vyznačuje výrazným zlepšením díky zvýšenému vertikálnímu prohnutí rámu v oblasti uložení zadního tlumiče a vylepšenému bočnímu prohnutí v přední části rámu. To vede k lepšímu pocitu z jízdy, lepší přilnavosti v zatáčkách a lepšímu ovládání.
Jeden z nejlepších světových enduro jezdců a šestinásobný mistr světa Taddy Blazusiak podrobil podvozek nejextrémnějším podmínkám testování a pomohl tak značce Stark dosáhnout nejlepšího výkonu, pohodlí a odolnosti. A tím vám poskytl lepší jízdu.
Kolo Stark VARG se vyznačuje nízkým, optimalizovaným těžištěm v blízkosti spodní polohy nohy jezdce, díky čemuž je kolo výrazně lehčí a agilnější. Tato konstrukce zajišťuje optimální rozložení hmotnosti a přináší bezkonkurenční zážitek z jízdy v peří. Na základě zkušeností konstruktérů, designérů a renomovaného motocyklového designéra Tonyho Foala vyvinul tým ultralehký trubkový rám z chromolybdenové oceli. Tento rám vyvažuje výjimečnou pružnost a pevnost a je nejlehčím enduro rámem na světě s hmotností pouhých 6 kg.
Díky spolupráci s Kayaba a Technical Touch se odpružení VARG může pochlubit zdvihem 310 mm vpředu i vzadu. Křivka progrese spojení je pečlivě optimalizována, aby zlepšila stabilitu a pohodlí a zároveň zlepšila trakci. Se 7 nastaveními pažby dostupnými pro 5 kg jezdce s přírůstky hmotnosti převodu si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší váze a úrovni dovedností, abyste zajistili, že kolo bude dokonale vyhovovat vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Pro rychlejší jezdce zvolte o jedno nastavení vyšší, zatímco jezdci Enduro/Offroad mohou dát přednost nižší. Navíc VARG ’ Specifické uchycení závěsu poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.
Zadní náprava a kyvná vidlice VARG se vyznačují dvěma pozoruhodnými inovacemi.
První je pokročilý seřizovač řetězu pro přesné a precizní nastavení řetězu. Blok seřizovače obsahuje pružinu a hřídel, která při každém otočení o 90 stupňů poskytne slyšitelnou zpětnou vazbu v podobě kliknutí. Pomocí šestihranného klíče můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každé straně a dokonale seřídit kolo s optimálním napnutím řetězu.
Představili jsme další vylepšení v podobě zapuštěné zadní osy, která eliminuje vyčnívající matice a šrouby, jež by se mohly zachytit o koleje, nečistoty nebo kameny – snižuje riziko a zároveň zlepšuje vaše jízdní vlastnosti a ovladatelnost.
Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Je nejlepší volbou v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v kategorii Moto3™ MotoGP™ a nabízí o 5 % nižší tření pro větší dojezd a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření desek, zatímco zadní řetězové kolo, opracované z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Přední řetězové kolo, kované z kalené oceli, se může pochlubit stejně dlouhou životností.
Kolo VARG má náboje z plně CNC opracovaného hliníku 6082 T6, což zajišťuje vynikající pevnost a nízkou hmotnost. K těmto nábojům jsme zvolili nejkvalitnější ocelové dráty a dokončili sestavu ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality.
Řídítka VARG jsou vyrobena z leteckého hliníku 7075 T6, který je známý svou výjimečnou pevností a odolností. S průměrem 28,6 mm a vybavená gripy z měkké směsi poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Na dosah palce je pohodlně umístěn náš patentovaný hliníkový přepínač map CNC, který vám umožní okamžitý přístup k oblíbeným režimům výkonu.
Nabíječka VARG je součástí vašeho nákupu motocyklu. Je vybavena rychlonabíjecí zástrčkou pro standardní 220V zásuvku a poskytuje nabíjecí výkon 3,3 kW, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér pro 110V zásuvku je možné zakoupit zvlášť.
Naše stupačky jsou odlité a opracované ze speciální směsi nerezové oceli a mají o 40 % vyšší pevnost v tahu než varianty z titanu nebo chromolybdenové oceli. Jsou lehčí než většina titanových nabídek na trhu s náhradními díly a o 20 % pevnější než referenční výrobky OEM a jsou příkladem našeho závazku k inovacím v oblasti designu a výkonu.
© 2024 EMOTO Všechna práva vyhrazena