Stark Varg EX
80 HP Výkon
120 KG Hmotnost
1036 NM Točivý moment
až 6 hodin Doba jízdy
2 hodiny Doba nabíjení
2 roky Záruka

Stark Varg EX

PŘIZPŮSOBTE SI SVOU MOTORKU
Barva
Výkon
(+25 000 Kč)
Zadní brzda
(+7 538 Kč)
Zavěšení
Pneumatiky
Chránič předního disku
(+2 512 Kč)
Chránič zadního disku
(+2 512 Kč)
Titanové stupačky
(+5 025 Kč)
Titanové šrouby
(+15 077 Kč)
324 000

Poptávka motocyklu

Vaše konfigurace

Stark Varg EX

324 000 ceny jsou uvedeny vč. DPH

Kontaktní údaje

JEZDĚTE KDEKOLIV,
KDYKOLIV

Nejrychlejší endurová motorka
nyní v elektrice

80

HP

Výkon

120

KG

Hmotnost

1036

NM

Točivý moment

6

HODIN

Doba jízdy

 

2

HODINY

Doba nabíjení

2

Roky

Záruka

Překonáváme konkurenci v tichosti

Náš cíl: postavit nejrychlejší enduro motocykl na světě. Pro maximální vzrušení a jako důkaz, že elektrická technologie je lepší než benzínová.

Posouváme hranice technologie, abychom změnili budoucnost motocyklového sportu, stavbou elektrických motocyklů, které překonávají tradiční technologie, budeme inspirovat svět k trvalé udržitelnosti. Stark VARG EX se snadněji řídí, vyžaduje méně údržby, lze na něm jezdit kdekoli, aniž by rušil sousedy, a má vyšší výkon než tradiční benzínové motocykly.

Výkon, který je navíc plně nastavitelný, s přizpůsobenými výkonovými křivkami v rozmezí 10 až 80 HP.

Dojezd

Zajímá vás, jak dlouho vydrží baterie? Podívejte se na kompletní dojezd motocyklu pro enduro a motokros.
Profi
1h56m
Amatér
2h18m
Začátečník
4h6m
Profi
3h30m
Amatér
6h1m
Profi
37m
Amatér
1h6m
Začátečník
1h18m
Natočili jsme to. K dispozici je zde celé nesestříhané video.

NÍZKÉ NA ÚDRŽBU, UDRŽITELNÉ

S VARG EX již nemusíte být mechanik, abyste mohli jezdit na enduru. Kolo je bez emisí a je vyrobeno pro jednoduché vlastnictví, žádné filtry, které je třeba vyměňovat, žádné ventily k seřizování nebo výměny pístů, žádná složitá údržba. Péče o VARG je stejně snadná jako servis jízdního kola.

Nákladově efektivní a časově úsporné VARG je nejlevnější enduro kolo, které můžete vlastnit.

SROVNÁNÍ NÁKLADŮ
Více než 100 hodin používání
Stark VARG
535,53
ICE (Baseline)
5.858,00

Výpočet je založen na celosvětovém průměru cen paliva a elektřiny. Údržba prováděná podle příručky OEM a s využitím autorizovaných prodejců pro veškerou práci.

NEUVĚŘITELNÁ OVLADATELNOST, NÍZKÁ HMOTNOST

VARG EX váží pouhých 120 kg, což z něj činí na stezkách mimořádně lehký a obratný stroj. Díky drastickému snížení rotační hmotnosti poskytuje elektricky poháněný VARG působivě lehký zážitek. Častou zpětnou vazbou je „pocitově lehčí než 125“.

Podvozek je pečlivě vyroben nejen k úspoře hmotnosti a zajištění pružnosti, ale také k dokonalému nastavení těžiště a rozložení hmotnosti. Minimalizovaná rotační hmotnost a skvělé inženýrství podvozku umožňují plnou kontrolu a pohodlí, což z vás dělá lepšího, efektivnějšího a rychlejšího jezdce.

EX VARG

MOTOR

Pouzdro z uhlíkových vláken 360V

BATERIE

7,2 kWh

Nabíječka

3,3 kW, 16 A, 120/240 V

Doba nabíjení

3,5 hodiny při 120 V
2 hodiny při 240 V

Jízda

RK MXU UW-ring Zlatý řetěz 520 a zadní pastorek 7075 T6

Výkon

60/80 koňských sil

Točivý moment

1036 Nm na zadním kole

Rám

Chromoly ocel

Zavěšení

KYB

Přední 48 mm uzavřená kazetová pružinová vidlice, nastavitelné tlumení komprese a odskoku, zdvih 300 mm

Zadní KYB tlumič s trojitým nastavením, předpětí pružiny, nastavitelné tlumení komprese při vysoké/nízké rychlosti a tlumení. Zdvih zadního kola 303 mm

Brzdy

Brembo

Přední
Dvoupístkový třmen, Galfer kotouč 260 mm

Zadní
Jednopístkový třmen, Galfer kotouč 220 mm

Pneumatiky

Přední
90/90-21

Zadní
140/80-18

 

Hrábě

26,1°

Rozvor

148,8 cm

Světlá výška

Plně vysunutý
36,8 cm

Statický SAG
34,5 cm

 

Výška sedadla

Plně vysunutý
99,0 cm

Statický SAG
96,6 cm

Hmotnost

120 kg

 

Homologace

Stark Varg EX je plně homologován pro silniční provoz v Evropě, Austrálii, Novém Zélandu, Spojených státech a Kanadě. To znamená, že splňuje všechny nezbytné bezpečnostní, výkonové a ekologické normy, což vám umožní užít si jízdu v jakémkoli terénu nebo ulici s naprostým klidem. V Evropě vyžaduje Varg EX řidičský průkaz A1. V mnoha zemích na něm však můžete legálně jezdit s řidičským průkazem kategorie B, díky čemuž je ještě dostupnější pro nové jezdce nebo ty, kteří přecházejí na dvě kola. Podrobné informace o požadavcích na řidičský průkaz v celé Evropě naleznete na webových stránkách FEMA. Váš motocykl bude dodán s certifikátem o shodě (COC), oficiálním dokladem, že splňuje všechny regulační požadavky. Tento dokument zjednodušuje registrační proces ve většině zemí, takže příprava vašeho Varg EX na silnici je snazší než kdy dříve. Pro Spojené státy a Kanadu také zahrnujeme prohlášení výrobce o původu (MSO), které zajišťuje, že máte vše, co potřebujete k registraci svého kola. Abychom vylepšili vaše zkušenosti, jsme hrdí na to, že nabízíme komplexní službu správy registrací v mnoha regionech. Tato služba se postará o nezbytnou administrativu a kroky potřebné k registraci a zajistí vám bezproblémový proces od nákupu až po připravenost na cestu. Podrobnosti o této službě, včetně dostupnosti a ceny, budou k dispozici před dodáním vašeho VARG EX.

Rozloučení s komponentami jako přední chladič a výfuk umožňuje ergonomii modelu Stark VARG dotáhnout k dokonalosti. Karoserii jsme navrhli a zkonstruovali tak, aby vám poskytovala co nejlepší ovladatelnost a kontrolu, což vám umožní jezdit déle a s menší námahou.

Náš designový jazyk definujeme jako „Výkon, lidské umění“. Aspekt výkonu se týká poctivého designu s viditelně optimalizovaným inženýrstvím. Lidské umění, naše ambice vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, definující „svaly, napětí a plynulost“. Naším přáním bylo, aby byl VARG nejen rychlý, ale také krásný.

  • Designový jazyk definovaný jako „výkon, lidské umění“.
  • Odstranění předních chladičů a výfuků.
  • Optimalizovaná ergonomie – vycizelovaná k dokonalosti.
  • Lepší ovladatelnost a kontrola, delší jízda s menší námahou.
  • 3D Ripple vzor uvnitř karoserie, 15% úspora hmotnosti.
  • Rychlá demontáž karoserie, 7 šroubů za méně než minutu.
  • Logo Stark Future z 24karátového zlata na horní části z uhlíkových vláken symbolizuje mentalitu společnosti v plném kruhu a také naši touhu stát se jedničkou.

 

Motocykl VARG má nejsilnější poměr výkonu k hmotnosti ze všech sériových motokrosových motocyklů. Náš motor s pouzdrem z uhlíkových vláken pracuje na jmenovitém napětí 360 V, vyvíjí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelný točivý moment 275 Nm na protihřídeli a 938 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován pro více než 95% účinnost většiny výkonového rozsahu a využívá vodou chlazený hliníkový plášť, který zároveň slouží jako konstrukční část šasi. Měnič je integrován přímo do motorové skříně, což snižuje hmotnost a zjednodušuje chladicí proces.

  • Stark Future vyvinul nejmenší měnič na světě pro výkonové rozsahy 50-100 kW s technologií čekající na patent.
  • Vodou chlazená skříň motoru, která je součástí konstrukčního šasi, minimalizuje hmotnost a objem.
  • Pokročilý výkon procesoru pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.
  • O 30 % vyšší špičkový výkon než u 450cc motocyklu. 80 koní a točivý moment 938 Nm na zadním kole.
  • Nejvyšší poměr výkonu k hmotnosti v motocyklovém průmyslu.
  • Motor váží pouhých 9 kg.

 

Baterie VARG s kapacitou 6,5 kWh vám umožní jezdit až 6 hodin na trailu nebo absolvovat celou jízdu MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách na trati. Plné nabití je možné dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Díky použití patentovaného lehkého hořčíkového pouzdra s konceptem ‚Flying V‘ je každý článek připojen přímo k pouzdru, což zajišťuje efektivní chlazení a výjimečný poměr kapacity k hmotnosti.

  • Vzduchem chlazené hořčíkové pouzdro.
  • Patentovaná struktura ve tvaru plástve.
  • Patentované držáky článků ‚Slippery Fingers‘.
  • Patentovaný systém odlehčení tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.
  • Uspořádání ve tvaru létajícího V optimalizuje těžiště a zvyšuje obratnost.
  • Dojezd srovnatelný s plnou nádrží benzínu u 450cc motocyklu, což stačí na dokončení celé jízdy MXGP v závislosti na podmínkách na trati nebo až na 6 hodin jízdy na trailu.
  • Plné nabití za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.

Při vývoji modelu VARG EX jsme pečlivě porovnávali a analyzovali současná nejvýkonnější enduro kola. Tato metodika nás vedla k vytvoření podvozku, který poskytuje ideální množství vertikálního, bočního a torzního prohnutí, aby poskytoval předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu. 

Rám VARG EX se vyznačuje výrazným zlepšením díky zvýšenému vertikálnímu prohnutí rámu v oblasti uložení zadního tlumiče a vylepšenému bočnímu prohnutí v přední části rámu. To vede k lepšímu pocitu z jízdy, lepší přilnavosti v zatáčkách a lepšímu ovládání.

Jeden z nejlepších světových enduro jezdců a šestinásobný mistr světa Taddy Blazusiak podrobil podvozek nejextrémnějším podmínkám testování a pomohl tak značce Stark dosáhnout nejlepšího výkonu, pohodlí a odolnosti. A tím vám poskytl lepší jízdu.

Kolo Stark VARG se vyznačuje nízkým, optimalizovaným těžištěm v blízkosti spodní polohy nohy jezdce, díky čemuž je kolo výrazně lehčí a agilnější. Tato konstrukce zajišťuje optimální rozložení hmotnosti a přináší bezkonkurenční zážitek z jízdy v peří. Na základě zkušeností konstruktérů, designérů a renomovaného motocyklového designéra Tonyho Foala vyvinul tým ultralehký trubkový rám z chromolybdenové oceli. Tento rám vyvažuje výjimečnou pružnost a pevnost a je nejlehčím enduro rámem na světě s hmotností pouhých 6 kg.

 

  • Stark VARG má nejlehčí enduro rám na světě.
  • Hliníkový pomocný rám využívá rovné trubky a kované spoje pro nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností.
  • Integrované kované a strojově opracované zvedací úchyty, které zpevňují konstrukci a poskytují velmi pohodlnou a praktickou rukojeť pro zvedání a polohování kola.
  • Střední držák závěsu na kyvné vidlici umožňuje zvýšit světlou výšku o 60 mm ve srovnání s konkurencí.
  • Pokročilá technologie odlévání hliníku kyvné vidlice znamená ještě větší úsporu hmotnosti ve srovnání s konkurencí.
  • Přední pomocný rám z uhlíkových vláken, který obsahuje sestavu předního spoileru a sedlovou jednotku a zefektivňuje ergonomii bez zbytečného nebo nechtěného prohýbání. Slouží také jako trychtýř, který usměrňuje proudění vzduchu k baterii, motoru a chladiči umístěnému pod sedadlem.
  • Kované a CNC obráběné hliníkové trojité třmeny 7075 T6 s vynikajícím poměrem hmotnosti a pevnosti a optimalizovanou charakteristikou ohybu.

Zažijte pocit, jako byste přelétávali skály a překážky—odpružení VARG EX Kayaba bylo vyvinuto společně s odborníky z Technical Touch a legendou endura Taddy Blazusiakem, aby vám poskytlo nejlepší odpružení na trhu.

Přední odpružení má zdvih 300 mm a zadní 303 mm, křivka průběhu pérování je optimalizovaná pro stabilitu a pohodlí, takže můžete očekávat perfektní trakci a plyšovou jízdu.

Díky třem základním nastavením si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší hmotnosti a úrovni dovedností, což zajistí kolo dokonale přizpůsobené vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Rychlejší jezdci by měli zvolit o jedno nastavení vyšší, zatímco amatéři mohou dát přednost nižšímu nastavení. Specifické uchycení odpružení VARG navíc poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.

  • Přední vidlice s uzavřenou kazetou KAYABA/Technical Touch se zdvihem 300 mm a systémem tlumení AOS.
  • Vnější trubky s lehkým povlakem Kashima a vnitřní trubky s povlakem niCr pro minimalizaci tření a maximální odolnost proti opotřebení.
  • 50mm zadní tlumič s 16mm tyčí potaženou niCr pro stejnou účinnost s nízkým třením a vysokou odolností.
  • Křivka progrese odpružení je optimalizována pro pohodlí a stabilitu a zároveň zlepšuje trakci.
  • Trojitý regulátor se systémem nízké komprese a odskoku. Zdvih odpružení 310 mm i vzadu pro vyvážený pocit z jízdy.

Zadní náprava a kyvná vidlice VARG se vyznačují dvěma pozoruhodnými inovacemi. 

První je pokročilý seřizovač řetězu pro přesné a precizní nastavení řetězu. Blok seřizovače obsahuje pružinu a hřídel, která při každém otočení o 90 stupňů poskytne slyšitelnou zpětnou vazbu v podobě kliknutí. Pomocí šestihranného klíče můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každé straně a dokonale seřídit kolo s optimálním napnutím řetězu.

Představili jsme další vylepšení v podobě zapuštěné zadní osy, která eliminuje vyčnívající matice a šrouby, jež by se mohly zachytit o koleje, nečistoty nebo kameny – snižuje riziko a zároveň zlepšuje vaše jízdní vlastnosti a ovladatelnost.

  • Seřizovač řetězu s kliknutím umožňuje bezproblémové nastavení. Už nemusíte používat dva klíče, stačí jeden šestihranný.
  • Zapuštěná matice zadní nápravy snižuje riziko zapadnutí do vyjetých kolejí.

 

Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Je nejlepší volbou v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v kategorii Moto3™ MotoGP™ a nabízí o 5 % nižší tření pro větší dojezd a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření desek, zatímco zadní řetězové kolo, opracované z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Přední řetězové kolo, kované z kalené oceli, se může pochlubit stejně dlouhou životností.

 Kolo VARG má náboje z plně CNC opracovaného hliníku 6082 T6, což zajišťuje vynikající pevnost a nízkou hmotnost. K těmto nábojům jsme zvolili nejkvalitnější ocelové dráty a dokončili sestavu ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality. 

  • Kované a CNC opracované náboje z hliníku 6082 T6.
  • Nejkvalitnější ocelové dráty.
  • Ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality.
 

Řídítka VARG jsou vyrobena z leteckého hliníku 7075 T6, který je známý svou výjimečnou pevností a odolností. S průměrem 28,6 mm a vybavená gripy z měkké směsi poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Na dosah palce je pohodlně umístěn náš patentovaný hliníkový přepínač map CNC, který vám umožní okamžitý přístup k oblíbeným režimům výkonu.

Nabíječka VARG je součástí vašeho nákupu motocyklu. Je vybavena rychlonabíjecí zástrčkou pro standardní 220V zásuvku a poskytuje nabíjecí výkon 3,3 kW, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér pro 110V zásuvku je možné zakoupit zvlášť.

Naše stupačky jsou odlité a opracované ze speciální směsi nerezové oceli a mají o 40 % vyšší pevnost v tahu než varianty z titanu nebo chromolybdenové oceli. Jsou lehčí než většina titanových nabídek na trhu s náhradními díly a o 20 % pevnější než referenční výrobky OEM a jsou příkladem našeho závazku k inovacím v oblasti designu a výkonu.

 

Revoluční lehká ochranná deska s pěnou nízké hustoty pro vysokou absorpci nárazů. Ochranná deska slouží jako štít pro pohon a zároveň chrání jezdce. Při doskoku po skoku pěna pro absorpci nárazů výrazně snižuje zatížení jezdcových kotníků ve srovnání s tradičním rámem, protože pěna náraz absorbuje, zatímco tradiční rám zůstává tuhý. Patentovaná ‚plovoucí‘ ochranná deska také umožňuje významnou úsporu hmotnosti odstraněním potřeby spodního rámu.
Světla, která skutečně odvádějí svou práci – LED světlomet North Star s intenzitou 4000 lumenů promění noc v den a zajistí vynikající viditelnost za jakýchkoli podmínek. Použitím co nejmenšího reflektoru a pouzdra byl vytvořen lehký, odolný a silný systém předního světla, který je třikrát výkonnější než většina enduro světlometů.
Chrániče VARG jsou vyvinuty pro maximální ochranu, odolnost a minimální hmotnost, ve skutečnosti se jedná o nejlehčí motocyklové chrániče na světě. Tvar je nejen designově krásný, ale také ideální pro odrážení kamínků, větví a keřů, díky čemuž jsou vaše ruce vždy chráněny. Jednodílná konstrukce dále zvyšuje odolnost tím, že eliminuje křehké držáky, čímž snižuje riziko zlomení.
Objednejte nyní a zajistěte si doručení

STARK VARG EX

333 333